Zákaznická podpora
Mezi hlavní výhody e-shopu na míru spadá i rychlá a ochotná zákaznická podpora.
Uvědomujeme si, že dodání řešení klientovi neznamená konec práce, ale spíše její začátek. Klademe proto vysoký důraz na péči v rámci provozu.
Naše klientská podpora:
Přijímá požadavky klientů
Rozhoduje o správném řešení požadavků klientů na základě nastavených procesů a hodnot
Pomáhá jim se správným nastavením administrace InspiShopu
Díky tomu dokážeme velmi rychle začít pracovat na nových součástech řešení, opravit nedostatky, nebo poradit při problémech s běžným užíváním eshopu. V případě složitějších úprav pak přichází na řadu jejich konzultace s projektovým manažerem a zadávání úkolů týmu programátorů.
Celková koncepce zákaznické podpory InspiShop:
Poskytování podpory klientům e-mailovou a telefonickou komunikací
Poskytování dlouhodobého technického rozvoje a e-commerce expertízy
Udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími firemními partnery
Práce s interní databází zákazníků
Rozhodování o správném řešení požadavků klientů na základě nastavených procesů a hodnot
Systémy podpory
Tiketovací systém ZOHO Desk – slouží k příjmu emailů s požadavky od klientů. Tento systém nabízí kompletní řešení v oblasti zákaznické podpory/komunikace požadavků stávajících zákazníků.
Plánovací systém TeamWork – slouží ke specifikaci požadavků vývojářům a dalším expertům. Jedná se o tzv. "úkolníček", kde jsou sepsány všechny dosavadní i již zpracované požadavky našich klientů. Zákazník pošle požadavek, my jej zaregistrujeme v ZOHO Desk, zadáme do společného úkolovacího systému a daný požadavek přiřadíme jednotlivým programátorům ke zpracování.
Klientská podpora zahrnuje testování a kontrolu požadovaných změn na eshopu. Předtím než se změny aplikují na produkční (ostrou) verzi, vždy je potřeba je řádně zkontrolovat, popřípadě ještě zkonzultovat s klienty, a až poté je možné tyto změny uskutečnit.
Last updated