InspiShop 2020 Dokumentace
  • Základní rozcestník
  • Proces tvorby e-shopu
  • Jádro platformy InspiShop
    • Objednávky
    • Produkty
    • Zákazníci a skupiny
    • Marketingové funkce platformy
    • Loyalty kreditový systém
  • Napojení a moduly
    • Logistika a dopravy
    • Platby
    • ERP, účetnictví, fakturace
    • Analytika a marketingové nástroje
    • Importy, Exporty
    • Automatizace výměny a vrácení zboží
  • InspiShop Vue.js Storefront
  • CMS - tvorba obsahu
  • Roadmapa
  • Checklisty
    • SEO Checklist
  • Podpora a provoz
    • Zákaznická podpora
    • Infrastruktura a nasazování změn
    • Ukázkové demo a jak dál?
Powered by GitBook
On this page
  • Problém
  • Řešení
  • FAQ
  • Q: Jsem majitel e-shopu, v čem mi modul pomůže?
  • Q: Jsem manažer e-shopu, v čem mi modul pomůže?
  • Q: Kolik mi to ušetří času?
  • Q: Řeší modul naskladňování a komunikaci se skladem?

Was this helpful?

  1. Napojení a moduly

Automatizace výměny a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží je sada funkcí automatizujících klíčové účetní a systémové procesy při vratkách určená majitelům a manažerům e-shopu InspiShop.

Problém

Vrácení zboží je pro manažery e-shopů často velmi složitá a zdlouhavá procedura, protože jde proti směru klasického vyřizování nových objednávek.

Dlouho trvá zejména:

  1. Zjistit, které zboží, a kolik chce zákazník vrátit

    1.1. Operátor většinou musí nejdříve najít danou objednávku, a následně si někam poznamenat počty a typy vráceného zboží

  2. Vytvořit částečný dobropis

    2.1. Přepsat doručovací a fakturační údaje zákazníka z objednávky

    2.2. Přepsat konkrétní zboží, kódy, ceny...

    2.3. V případě, že faktury generuje e-shop, jsou také ručně tvořené dobropisy většinou vizuálně jiné

    2.4. A odeslat jej zákazníkovi

Celý proces vyžaduje mnoho času a současně je velmi náchylný na chyby při přepisování.

Řešení

Tato sada funkcí umožňuje přímo zákazníkům e-shopu na základě objednávky vyplnit formulář pro výměnu / vrácení:

  1. Zvolit číslo objednávky nebo e-mail (pokud je zákazník registrovaný a přihlášený, tak je vyplněno automaticky)

  2. Proč zboží vrací

  3. Zvolit konkrétní produkty z objednávky, které chce zákazník vyměnit / vrátit

  4. Zobrazit informace o dopravě, jak má být zboží posláno

  5. Odeslat žádost

Manažer e-shopu následně může v administraci:

  1. Filtrovat objednávky ve stavu Žádost o vratku

  2. Zobrazit, co konkrétně chce zákazník z objednávky vyměnit / vrátit

  3. Po schválení vratky automaticky vytvářet částečné dobropisy pro účetnictví.

Další specifika:

  • Na detailu objednávky v zákaznickém účtu je odkaz na filtr podle objednávky

  • Po odeslání žádosti zákazník dostává e-mail, že došlo k uložení informací o žádosti

  • Po schválení žádosti dostává zákazník e-mail s částečným dobropisem

  • Výměna zboží je stejná jako vrácení, pouze umožňuje automaticky vytvořit novou objednávku na základě zvoleného zboží (číslo související objednávky je v poznámce)

FAQ

Q: Jsem majitel e-shopu, v čem mi modul pomůže?

A: Zejména budete mít klidnější spaní kvůli nižší chybovosti ve vratkách / výměnách. Současně se zaměstnanci mohou věnovat v ušetřeném čase důležitějším věcem.

Q: Jsem manažer e-shopu, v čem mi modul pomůže?

A: Ušetří vám čas strávený komunikací se zákazníkem a tvorbou dokumentace.

Q: Kolik mi to ušetří času?

A: Záleží na vašem počtu vratek / výměn a na průměrné době strávené nad vratkou / výměnou a tvorbou dokumentace.

Q: Řeší modul naskladňování a komunikaci se skladem?

A: V základním nastavení modul naskladní do interního skladu e-shopu vrácené zboží. Procesy příjmu vratky ve skladu a komunikace, že vratka dorazila, je vhodnější řešit přímo ve vašem skladovém systému.

PreviousImporty, ExportyNextInspiShop Vue.js Storefront

Last updated 5 years ago

Was this helpful?

Pro vyzkoušení modulu Výměny a vrácení zboží pro váš e-shop nás prosím .

kontaktujte