Objednávky

V objednávkách je možno vyhledávat jednak klasicky pomocí vyhledávacího pole, jednak pomocí speciálních filtrů (rozbalí a sbalí se po kliknutí na tlačítko Filtrace ). Také je možné zobrazit pouze objednávky, které mají daný stav.

Kromě stavů objednávek lze dále filtrovat podle:

  • platby (lze vybrat druh plateb, které e-shop zákazníkům umožňuje),

  • dopravy (dle napojených dopravců),

  • časového období (od, do),

  • zaplaceno (ano, ne).

Například tak lze vyfiltrovat všechny objednávky, které měly být zaplaceny převodem během minulého týdne a doručuje je dopravce GEIS.

Hromadné úpravy

Objednávky je taktéž možno upravovat hromadně. Stačí zaškrtnout příslušné objednávky (či kliknout na zaškrtávací pole nad nimi a tak vybrat všechny objednávky, které jsou v otevřeném okně) a kliknout na tlačítko Hromadné akce (nad objednávkami). Na výběr jsou tyto hromadné akce:

  • Upravit (umožňuje upravit všechny objednávky souhrnně – POZOR! Při vyplnění se VŠECHNY označené objednávky změní na totožný údaj!),

  • Vystavit faktury (vystaví všechny faktury, které ještě nebyly vystaveny, nebo je aktualizuje),

  • Stáhnout faktury (stáhne všechny vystavené faktury v právě aktuální podobě),

  • Poslat (potvrzení objednávky, potvrzení o zaplacení apod. – zašle potvrzení u vybraných objednávek na dostupné e-maily zákazníků),

  • Stáhnout .csv (stáhne informace o vybraných objednávkách ve formátu .csv)

  • Vytvořit štítky (vytvoří štítky daných objednávek pro dopravce),

  • Tisknout dodací list (vytiskne dodací listy u exportovaných balíků).

Detail objednávky

V detailu objednávky je možné upravovat všechny informace o vybrané objednávce, generovat a stahovat faktury, upravovat druhy dopravy a platby včetně ceny, přidávat nebo odebírat zboží, psát poznámky k objednávce apod. Užitečnou funkcí je zobrazení historie objednávky, díky které je vždy jasné, co se s objednávkou dělo.

Pro další informace ohledně objednávek a případné demo nás neváhejte kontaktovat.

Last updated