Loyalty kreditový systém
Loyalty kreditový systém je sada funkcí, které automatizují odměňování zákazníků na e-shopu, určená majitelům a manažerům e-shopu InspiShop.
Problém
Narůstající konkurence na poli e-commerce přináší provozovatelům e-shopu nové problémy. Těmi jsou získávání nových zákazníků a neméně palčivé udržení stávajícího zákazníka.
Průzkumy ukazují, že získat nového zákazníka je v průměru 10x nákladnější než udržení zákazníka stávajícího. Motivovat uživatele k tomu, aby se na e-shop vracel, ale není vůbec jednoduché a vyžaduje kontinuální ucelenou snahu ze strany provozovatele. Většina metod je ovšem poměrně časově náročná, jelikož vyžaduje aktivní přístup a správu.
Řešení
Modul Loyalty kreditový systém je jedna z nejefektivnějších metod udržení stávajících zákazníků. Modul je zároveň velmi bezúdržbový a nevyžaduje tak aktivní přístup jako většina dalších metod, které také pracují s věrností zákazníka.
Základní princip kreditového systému:
Zákazník z každého nákupu dostane určité procento částky zpět jako kredit.
Objem získaných kreditů, společně s celkovou hodnotou konta je zákazníkovi po nákupu zaslán e-mailem.
Kredity se zákazníkovi sčítají na účtu.
Kredity zákazník může při objednávce využít pro uhrazení její části, což jej motivuje k dalším nákupům.
Modul umožňuje následující nastavení:
Výši procenta, které zákazník dostane jako kredity
Dobu expirace kreditů
Minimální výši kreditů, které lze čerpat
Po základním nastavení již není třeba s modulem dále pracovat a ten sám běží a zvyšuje množství vracejících se zákazníků.
Pro vyzkoušení modulu Loyalty kreditový systém nás prosím kontaktujte.
FAQ
Q: Jsem majitel e-shopu, v čem mi modul pomůže?
A: Především vám umožní lépe pracovat s věrností zákazníků a díky tomu zvýší šanci, že se k vám budou rádi vracet.
Q: Jsem manažer e-shopu, v čem mi modul pomůže?
A: Kromě toho, že vám ušetří čas tím, že nevyžaduje velkou správu, vám zároveň poskytuje nástroj který lze velmi dobře marketingově komunikovat.
Q: Mohu sledovat, kolik má který uživatel kreditů?
A: Ano, v detailu zákaznického účtu v administraci vidíte přehled kreditů, které má uživatel na kontě.
Q: Je přidělování kreditů pevně vázané pouze na nákup?
A: Ne, v případě potřeby jsme schopni navázat přidělení kreditů na prakticky jakoukoliv událost, která v e-shopu může nastat. Například tedy mohou být uživatelé odměněni za přihlášení se k odběru newsletterů.
Last updated