InspiShop 2020 Dokumentace
  • Základní rozcestník
  • Proces tvorby e-shopu
  • Jádro platformy InspiShop
    • Objednávky
    • Produkty
    • Zákazníci a skupiny
    • Marketingové funkce platformy
    • Loyalty kreditový systém
  • Napojení a moduly
    • Logistika a dopravy
    • Platby
    • ERP, účetnictví, fakturace
    • Analytika a marketingové nástroje
    • Importy, Exporty
    • Automatizace výměny a vrácení zboží
  • InspiShop Vue.js Storefront
  • CMS - tvorba obsahu
  • Roadmapa
  • Checklisty
    • SEO Checklist
  • Podpora a provoz
    • Zákaznická podpora
    • Infrastruktura a nasazování změn
    • Ukázkové demo a jak dál?
Powered by GitBook
On this page
  • Problém
  • Řešení
  • FAQ
  • Q: Jsem majitel e-shopu, v čem mi modul pomůže?
  • Q: Jsem manažer e-shopu, v čem mi modul pomůže?
  • Q: Mohu sledovat, kolik má který uživatel kreditů?
  • Q: Je přidělování kreditů pevně vázané pouze na nákup?

Was this helpful?

  1. Jádro platformy InspiShop

Loyalty kreditový systém

Loyalty kreditový systém je sada funkcí, které automatizují odměňování zákazníků na e-shopu, určená majitelům a manažerům e-shopu InspiShop.

Problém

Narůstající konkurence na poli e-commerce přináší provozovatelům e-shopu nové problémy. Těmi jsou získávání nových zákazníků a neméně palčivé udržení stávajícího zákazníka.

Průzkumy ukazují, že získat nového zákazníka je v průměru 10x nákladnější než udržení zákazníka stávajícího. Motivovat uživatele k tomu, aby se na e-shop vracel, ale není vůbec jednoduché a vyžaduje kontinuální ucelenou snahu ze strany provozovatele. Většina metod je ovšem poměrně časově náročná, jelikož vyžaduje aktivní přístup a správu.

Řešení

Modul Loyalty kreditový systém je jedna z nejefektivnějších metod udržení stávajících zákazníků. Modul je zároveň velmi bezúdržbový a nevyžaduje tak aktivní přístup jako většina dalších metod, které také pracují s věrností zákazníka.

Základní princip kreditového systému:

  1. Zákazník z každého nákupu dostane určité procento částky zpět jako kredit.

  2. Objem získaných kreditů, společně s celkovou hodnotou konta je zákazníkovi po nákupu zaslán e-mailem.

  3. Kredity se zákazníkovi sčítají na účtu.

  4. Kredity zákazník může při objednávce využít pro uhrazení její části, což jej motivuje k dalším nákupům.

Modul umožňuje následující nastavení:

  • Výši procenta, které zákazník dostane jako kredity

  • Dobu expirace kreditů

  • Minimální výši kreditů, které lze čerpat

Po základním nastavení již není třeba s modulem dále pracovat a ten sám běží a zvyšuje množství vracejících se zákazníků.

FAQ

Q: Jsem majitel e-shopu, v čem mi modul pomůže?

A: Především vám umožní lépe pracovat s věrností zákazníků a díky tomu zvýší šanci, že se k vám budou rádi vracet.

Q: Jsem manažer e-shopu, v čem mi modul pomůže?

A: Kromě toho, že vám ušetří čas tím, že nevyžaduje velkou správu, vám zároveň poskytuje nástroj který lze velmi dobře marketingově komunikovat.

Q: Mohu sledovat, kolik má který uživatel kreditů?

A: Ano, v detailu zákaznického účtu v administraci vidíte přehled kreditů, které má uživatel na kontě.

Q: Je přidělování kreditů pevně vázané pouze na nákup?

A: Ne, v případě potřeby jsme schopni navázat přidělení kreditů na prakticky jakoukoliv událost, která v e-shopu může nastat. Například tedy mohou být uživatelé odměněni za přihlášení se k odběru newsletterů.

PreviousMarketingové funkce platformyNextNapojení a moduly

Last updated 6 years ago

Was this helpful?

Pro vyzkoušení modulu Loyalty kreditový systém nás prosím .

kontaktujte