Roadmapa

Do vývoje platformy investujeme milióny korun, už teď naši klienti u nás udělali přes miliardu korun obratu a dál rychle rosteme.

Headless a API-first je přístup, který bude definovat e-commerce v následujících letech. Níže najdete výběr z funkcí, které máme v plánu implementovat a které jsou již hotové.

2020

Q3 2020

  • Zveřejnění API dokumentace

  • Vylepšení tvorby seznamů zboží a oblíbených položek

Květen

  • Ukládání vícero doručovacích adres a jejich řazení do kategorií

  • Vylepšení ukládání košíků a hromadného vkládání produktů do košíku

Duben

  • Automatické vytvoření mapy poboček e-shopu vč. možnosti filtrování

  • Tabulka velikostí pro konkrétní produkty

Březen

  • Souhrnná SEO vylepšení aplikace Storefront, parametrické URL, kanonizace

  • Souhrnná vylepšení napojení na Google Analytics Enhanced Ecommerce, nové tagy pro GA

Únor

  • Vylepšení našeptávače vyhledávání

  • Možnost vyhledávání přes kódy produktů

Leden

  • Podpora pro doplňkové služby k objednávce - např. pojištění zásilky či dárkové balení za příplatek

  • Podpora plnohodnotného blogu včetně možnosti propojení obsahu a produktů

2019

Prosinec

  • Vylepšení a zrychlení importu objednávky pomocí CSV

  • Podpora systému pro vytvoření oddělených landing pages administrovatelných z jedné aplikace Store.

Listopad

  • Podpora CMS pro banner v produktovém katalogu na místě produktového boxu - prolink na další produkty/kategorii například v rámci promované nové značky produktů

  • Podpora pro chybové stránky na míru v případě plánovaných odstávek e-shopu

Říjen

  • Podpora notifikační lišty určené pro rychlé informování zákazníků o slevách nebo nenadálých událostech

  • Mergado feed

Září

  • Podpora pro napočítávání desítek tisíc ceníků v rámci komplikovanějších cenových procesů

  • Zahájen přechod na Kubernetes cluster a řešení infrastruktury pomocí dedikovaných podů

Srpen

  • Ukládání košíku jako nákupního seznamu

    • Možnost vložení nákupního seznamu do košíku v rámci osobního profilu

  • Zvýraznění produktů ve výpisu pro podporu prodeje ziskového zboží

Červenec

  • Zrychlená objednávka, import produktů z CSV

  • Dárkové vouchery jako samostatné produkty, možnost automatického generování PDF

Červen

  • Automatická kontrola správnosti adresy (Storefront podpora)

Květen

  • Doba doručení zboží (Storefront i backend podpora)

  • Dárky k produktu (Storefront i backend podpora)

  • Doprava zdarma na produkt (Storefront i backend podpora)

  • Vylepšený výběr poboček v košíku (Storefront i backend podpora)

Duben

  • Pobídka N+1 produktů zdarma (Storefront i backend podpora)

  • Základní verze nového jednoduššího WYSIWYG editoru

  • WebP formát obrázků, stává se standardem v SEO checklistu

  • Nová sada úprav pro rychlost, viz Rychlost v SEO checklistu

  • Aktualizovány bezpečnostní hlavičky pro Security Headers Check

  • Dárky k objednávce (Storefront i backend podpora)

Březen

  • Aplikace pro zátěžové testy e-shopů, simulace návštěv a vytváření objednávek

  • Výpis poslední viděné produkty

  • Notifikační banner pro vytváření akčních pobídek zákazníkům (jako má např. aktuálně Alza.cz úplně nahoře v případě dopravy zdarma)

  • CMS nově komunikuje se Storefrontem přes GraphQL

  • Katalog produktů nově umí parametrické filtrování pomocí virtuálních kategorií

  • Sekce výrobců a možnost prokliku v detailu produktu

Únor

Leden

2018

Prosinec

  • Plnohodnotný Multishop

  • Přepsání produktu/variant na stejnou entitu

Listopad

  • Napojení na ZOHO Analytics

  • Uzavírání objednávky před odchodem na platební bránu

Předchozí měsíce

  • Platební brána Stripe

  • Napojení Ecomail

  • Napojení Comgate

  • Napojení GLS

  • Napojení UOL

  • Glami feed

  • Kalendář dopravy, možnost objednat dopravu na konkrétní časový úsek

  • Napojení Core Fullfilments

  • Uzavírání objednávky před odchodem na platební bránu

  • ... a mnoho dalších. Pro kompletní seznam funkcí nás prosím kontaktujte.