Analytika a marketingové nástroje
Seznam napojení:
Napojení Ecomail
Napojení GTM a Google Analytics
Google Analytics Enhanced Ecommerce
Napojení Mailchimp
Heureka: Ověřeno zákazníky
Facebook přihlášení
Automatická analytika a Business Inteligence
InspiShop Analytics a ZOHO Analytics BI řešení umožňuje majitelům firem získat rychle dostupné vizualizace svého e-commerce byznysu.
Pro více informací o funkcích doporučujeme projít ZOHO Analytics Tour.
ZOHO Analytics najdete:
Přes váš webový prohlížeč na https://analytics.zoho.com/
Přes mobilní aplikaci pro Android/iOS https://www.zoho.com/analytics/help/mobile-index.html
FAQ
Q: Proč jste vybrali zrovna ZOHO Analytics?
A: Porovnali jsme mnoho různých řešení včetně Power BI nebo Tableau. ZOHO Analytics je jednoduché na ovládání i pro někoho, kdo není expert na datovou analytiku. Současně je to velmi pokročilý BI nástroj, který umožňuje širokou škálu funkcí. Také je celý postaven na webu a má řadu funkcí pro spolupráci více lidí nad daty (komentáře…).
Q: Odkud se berou data?
A: Máme dva základní zdroje dat:
Orders - seznam všech Objednávek
Order items - seznam všech položek ve všech Objednávkách. Jedna objednávka může mít jednu nebo více položek.
Q: Jak často se zdroje dat aktualizují?
A: Jednou za den brzy ráno (kolem 3-4 hodiny ranní CET)
Q: Kolik služba stojí?
A: Základní cena je 3 000 CZK za měsíc. Pro doplňkové funkce je níže Ceník.
Q: Co obsahuje Základní cena?
A: Základní cena obsahuje:
Automatickou integraci 1 InspiShop domény do ZOHO Analytics
Exportování všech objednávek a jejich položek každých 24 hodin
1x ZOHO Analytics Standard plan Účet
200 000 řádků dat (= Orders řádky + Order items řádky)
Q: Dostanu k tomu podporu?
A: Náš tým klientské podpory a analytici jsou připraveni vám pomoci na základě hodinové sazby v rámci Servisní smlouvy SLA.
Last updated