Analytika a marketingové nástroje

Seznam napojení:

  • Napojení Ecomail

  • Napojení GTM a Google Analytics

  • Google Analytics Enhanced Ecommerce

  • Napojení Mailchimp

  • Heureka: Ověřeno zákazníky

  • Facebook přihlášení

Automatická analytika a Business Inteligence

InspiShop Analytics a ZOHO Analytics BI řešení umožňuje majitelům firem získat rychle dostupné vizualizace svého e-commerce byznysu.

Pro více informací o funkcích doporučujeme projít ZOHO Analytics Tour.

ZOHO Analytics najdete:

FAQ

Q: Proč jste vybrali zrovna ZOHO Analytics?

A: Porovnali jsme mnoho různých řešení včetně Power BI nebo Tableau. ZOHO Analytics je jednoduché na ovládání i pro někoho, kdo není expert na datovou analytiku. Současně je to velmi pokročilý BI nástroj, který umožňuje širokou škálu funkcí. Také je celý postaven na webu a má řadu funkcí pro spolupráci více lidí nad daty (komentáře…).

Q: Odkud se berou data?

A: Máme dva základní zdroje dat:

  1. Orders - seznam všech Objednávek

  2. Order items - seznam všech položek ve všech Objednávkách. Jedna objednávka může mít jednu nebo více položek.

Q: Jak často se zdroje dat aktualizují?

A: Jednou za den brzy ráno (kolem 3-4 hodiny ranní CET)

Q: Kolik služba stojí?

A: Základní cena je 3 000 CZK za měsíc. Pro doplňkové funkce je níže Ceník.

Q: Co obsahuje Základní cena?

A: Základní cena obsahuje:

  1. Automatickou integraci 1 InspiShop domény do ZOHO Analytics

  2. Exportování všech objednávek a jejich položek každých 24 hodin

  3. 1x ZOHO Analytics Standard plan Účet

  4. 200 000 řádků dat (= Orders řádky + Order items řádky)

Q: Dostanu k tomu podporu?

A: Náš tým klientské podpory a analytici jsou připraveni vám pomoci na základě hodinové sazby v rámci Servisní smlouvy SLA.