Analytika a marketingové nástroje
- Napojení Ecomail
- Napojení GTM a Google Analytics
- Google Analytics Enhanced Ecommerce
- Napojení Mailchimp
- Heureka: Ověřeno zákazníky
- Facebook přihlášení
InspiShop Analytics a ZOHO Analytics BI řešení umožňuje majitelům firem získat rychle dostupné vizualizace svého e-commerce byznysu.

ZOHO Analytics najdete:
A: Porovnali jsme mnoho různých řešení včetně Power BI nebo Tableau. ZOHO Analytics je jednoduché na ovládání i pro někoho, kdo není expert na datovou analytiku. Současně je to velmi pokročilý BI nástroj, který umožňuje širokou škálu funkcí. Také je celý postaven na webu a má řadu funkcí pro spolupráci více lidí nad daty (komentáře…).
A: Máme dva základní zdroje dat:
- 1.Orders - seznam všech Objednávek
- 2.Order items - seznam všech položek ve všech Objednávkách. Jedna objednávka může mít jednu nebo více položek.
A: Jednou za den brzy ráno (kolem 3-4 hodiny ranní CET)
A: Základní cena obsahuje:
- 1.Automatickou integraci 1 InspiShop domény do ZOHO Analytics
- 2.Exportování všech objednávek a jejich položek každých 24 hodin
- 3.1x ZOHO Analytics Standard plan Účet
- 4.200 000 řádků dat (= Orders řádky + Order items řádky)
A: Náš tým klientské podpory a analytici jsou připraveni vám pomoci na základě hodinové sazby v rámci Servisní smlouvy SLA.
Last modified 4yr ago